Προϋποθέσεις αλλαγής προϊόντος

  • Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
    Η αλλαγή θα πρέπει να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών (από την ημέρα παραλαβής του δέματος).
  • Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους για τους παρακάτω λόγους:

Λάθος αποστολή προϊόντος

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της June boutique σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.

Κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος
Στις περιπτώσεις εκείνες τις οποίες υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και ζητήσετε την αντικατάσταση του με το ίδιο ή με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με επιπρόσθετο τίμημα εάν επιθυμείτε μέσα σε 7(επτά) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του ή και επιστροφή των χρημάτων η οποία θα γίνεται εντός 14 ημερών.

Αλλαγή προϊόντος

Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε απλή αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να στείλετε e-mail στο info@juneboutique.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 22510-44635.

Οι επιστροφές γίνονται αποκλειστικά με τα Speedex courier στα παρακάτω στοιχεία:

June boutique, Ερμού 45, Μυτιλήνη 81100 τηλ: 22510-44635.

Σε περίπτωση επιστροφής εκπτωτικού προιόντος με την ένδειξη “sales”, δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων και αντικαθίσταται με προιόν της ίδιας εμπορικής περιόδου.

Δεν γίνονται αλλαγές στις προσφορές 50% – 60%  και τα μαγιό.

Γίνονται επιστροφές χρημάτων σε αγορές  από το eshop μας εντός 14 ημερών. Παρακαλείστε να έχετε υπόψιν σας ότι οι αρχικές δαπάνες αποστολής δεν επιστρέφονται.
Το κόστος της επιπρόσθετης υπηρεσίας της αντικαταβολής, εφόσον αυτή έχει επιλεγεί, επιβαρύνει σε αυτή την περίπτωση αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση που δεν τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία ενημέρωσης της επιχείρησης πριν την αποστολή της αλλαγής δεν θα γίνεται αποδεκτό και θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση δική του.